
تله پرامپتر اتوکیو Teleprompter - سایز بزرگ (برای تبلت)
تله پرامپتر اتوکیو Teleprompter
از ویژگی های مهم این محصول:
ریموت کنترل به صورت جداگانه به مبلغ یک میلیون و هشتصد هزار تومان عرضه می شود.
- قابلیت قراردادن تبلت یا گوشی موبایل جهت انعکاس مطلب
- آماده بهره برداری بدون نیاز به نصب
- شیشه مخصوص بسیار با کیفیت جهت افت نکردن کیفیت تصویر
- امکان تنظيم دلخواه فونت و اندازه آن و نمایش پيام چند رسانه ای
- سبک، قابل حمل و پرتابل
- پشتیبانی از اکثریت زبان ها علی الخصوص فارسی، انگلیسی و ...
- بدنه پلاستیک یک تیکه ABS مستحکم بدون نیاز به استفاده از پارچه و حتی اپراتور اضافی و دستیار
- حداکثر ابعاد صفحه نمایش 20*25 سانتی متر (12.5 اینچ) (دارای قابلیت تنظیم)

تله پرامپتر اتوکیو Teleprompter - سایز بزرگ (برای تبلت)
تله پرامپتر اتوکیو Teleprompter
از ویژگی های مهم این محصول:
ریموت کنترل به صورت جداگانه به مبلغ یک میلیون و هشتصد هزار تومان عرضه می شود.
- قابلیت قراردادن تبلت یا گوشی موبایل جهت انعکاس مطلب
- آماده بهره برداری بدون نیاز به نصب
- شیشه مخصوص بسیار با کیفیت جهت افت نکردن کیفیت تصویر
- امکان تنظيم دلخواه فونت و اندازه آن و نمایش پيام چند رسانه ای
- سبک، قابل حمل و پرتابل
- پشتیبانی از اکثریت زبان ها علی الخصوص فارسی، انگلیسی و ...
- بدنه پلاستیک یک تیکه ABS مستحکم بدون نیاز به استفاده از پارچه و حتی اپراتور اضافی و دستیار
- حداکثر ابعاد صفحه نمایش 20*25 سانتی متر (12.5 اینچ) (دارای قابلیت تنظیم)
جدیدترین محصولات
نور باتومی Visico RGB Wand P70R
تماس بگیرید
-
نور LED استیک ۲۰ وات با RGB و دمای رنگ متغیر
-
شاخص رنگ CRI 95+ و TLCI 98+ برای دقت بالا در ثبت رنگها
-
بیش از ۳۶,۰۰۰ طیف رنگی با کنترل HSL
-
۱۲ افکت ویژه برای نورپردازی خلاقانه
-
شدت نور قابل تنظیم از ۰ تا ۱۰۰٪
-
کنترل آسان از طریق LCD و دکمهها
-
امکان کنترل از راه دور با اپلیکیشن بلوتوث
-
نصب ساده روی سهپایه با رزوه ۱/۴ اینچ
-
شارژ سریع از طریق USB Type-C
پنل نور ثابت Visico LED-25A II (با آداپتور AC)
تماس بگیرید
ویژگی کلیدی
-
نور ثابت و یکدست برای عکاسی و فیلمبرداری.
-
طراحی باریک و سبک، مناسب برای حمل آسان.
-
منبع تغذیه با AC Adaptor برای استفاده بدون باتری.
-
دمای رنگ استاندارد 5600K برای نور طبیعی.
-
CRI بالا (≥95) برای نمایش واقعی رنگها.
-
کنترل دستی شدت نور (Manual Dimmer).
-
بدنه مقاوم از پلاستیک و آلومینیوم.
-
مناسب برای عکاسی پرتره، محصول و ویدیوهای کوتاه.
-
قابلیت استفاده در استودیو یا محیط داخلی.
-
نصب آسان و آماده به کار بدون نیاز به تجهیزات پیچید
نور ثابت استودیویی Visico LED-50A II
تماس بگیرید
ده ویژگی مهم (Key Features)
-
نور ثابت و یکنواخت (Continuous LED Light) مناسب برای عکاسی و فیلمبرداری.
-
فقط با AC Adaptor کار میکند، نیازی به باتری نیست.
-
شدت نور قابل تنظیم (Dimmable) برای کنترل نور محیط.
-
CRI بالا (≥95) برای رنگهای واقعی و طبیعی.
-
دمای رنگ ثابت 5600K ±200K برای نور طبیعی و استاندارد.
-
سبک و قابل حمل، مناسب برای استفاده در استودیو.
-
بدنه مقاوم از جنس پلاستیک و فلز سبک.
-
نصب آسان روی براکتهای استاندارد نورپردازی.
-
مناسب برای تولید محتوا، عکاسی پرتره و عکاسی محصول.
-
مصرف انرژی کم و بهرهوری بالا در محیطهای استودیویی.
فلاش ویسیکو ۲ – پرتابل حرفهای (Portable Studio Flash) VISICO
تماس بگیرید
ده ویژگی کلیدی:
-
قابل حمل و سبک
-
قابل استفاده در فضای باز و استودیو
-
عمر باتری طولانی (تا 500 شات)
-
نوردهی قدرتمند و یکنواخت
-
همگامسازی با سرعت بالا (1/8000 ثانیه)
-
کنترل بیسیم (Wireless)
-
طراحی جمعوجور برای حمل آسان
-
سازگار با VC-818TX Wireless Trigger
-
مناسب برای عکاسی تبلیغاتی، پرتره و طبیعت
-
امکان استفاده بدون پریز برق
فلاش پرتابل 400 VISICO 5 II TTL
تماس بگیرید
-
توان 400Ws با عدد راهنمای GN68 – قدرت کافی برای عکاسی در فضای باز و استودیو.
-
باتری لیتیومی 6000mAh قابل تعویض – شارژدهی تا ۵۰۰ شات در فول پاور.
-
بازیافت سریع 0.01 تا 2.8 ثانیه – آماده شلیک مجدد بدون تأخیر طولانی.
-
قابلیت TTL داخلی – نورسنجی خودکار دقیق همراه با فرستنده VC-818TX.
-
High Speed Sync تا 1/8000s – امکان عکاسی با دیافراگم باز در نور شدید.
-
مدت زمان فلاش تا 1/10000 ثانیه – ثبت لحظات سریع و سوژههای در حال حرکت.
-
کنترل بیسیم ۲.۴ گیگاهرتزی – با 8 کانال و 30 شناسه رادیویی، مناسب برای چندین فلاش.
-
خروجی قابل تنظیم از 1/128 تا 1/1 – در گامهای دقیق 1/3 استاپ.
-
مد استروبوسکوپیک (Multi) – ثبت مسیر حرکت سوژه با یک نورپردازی چندگانه.
-
لامپ مدلینگ LED 13W با CRI:93 – نور پیوسته برای پیشنمایش دقیق نورپردا
فلاش استودیویی VC-HSS III از سری VISICO
تماس بگیرید
-
توان خروجی بالا: قدرت 600Ws برای نورپردازی حرفهای استودیو.
-
High Speed Sync (HSS): همگامسازی با سرعت بالا تا 1/8000 ثانیه.
-
کنترل دقیق توان: تنظیم از 1/1 تا 1/128 با دقت 1/10 استاپ.
-
مد استروبوسکوپی: امکان شلیک پیاپی تا 20 فلاش با فرکانس 30Hz.
-
زمان بازیافت سریع: شارژ مجدد در حدود 0.6 ثانیه.
-
مدلینگ لایت LED: لامپ پایلوت 25W برای پیشنمایش نور.
-
سیستم رادیویی داخلی: 32 کانال و 5 گروه با برد 100 متر.
-
خنککننده داخلی: فن برای جلوگیری از داغ شدن در کار طولانی.
-
پورت Mini-USB: برای ارتقاء نرمافزار (Firmware Upgrade).
-
مانت Bowens: سازگار با طیف وسیعی از سافتباکسها و لوازم جانبی.
پایه بوم استند VISICO Boom Stand LS-5027
تماس بگیرید
-
ده ویژگی اصلی
-
ساخته شده از فولاد ضدزنگ مقاوم و سنگین
-
ارتفاع قابل تنظیم از 120 تا 500 سانتیمتر
-
ظرفیت بارگذاری بالا تا 10 کیلوگرم
-
مناسب برای استودیو و نورپردازی حرفهای
-
دارای بوم با طول 230 سانتیمتر برای نوردهی گسترده
-
طراحی پنجبخشی برای تنظیم آسان ارتفاع
-
لولههای ضخیم و مستحکم (35-25 میلیمتر)
-
پایه با لوله 22 میلیمتر برای ثبات بیشتر
-
جمعشونده و قابل حمل با ارتفاع 98 سانتیمتر
-
مناسب برای انواع فلاشها، LED و تجهیزات نورپردازی استودیویی
-
سه پایه دوربین دیجیتالVISICO VT-3260
تماس بگیرید
ده ویژگی اصلی
-
ساخته شده از آلومینیوم و آهن مقاوم
-
ارتفاع قابل تنظیم از 50 تا 150 سانتیمتر
-
مناسب برای DSLR، وبکم، موبایل و پروژکتور
-
وزن سبک 1.1 کیلوگرم برای حمل آسان
-
ظرفیت بارگذاری تا 3 کیلوگرم
-
سر سهجهته (3-way head) برای پانوراما و شیب ±90°
-
سیستم قفل سریع Flip-lock برای جمع و باز شدن سریع
-
صفحه سریع اتصال (Quick-release plate) برای نصب آسان دوربین
-
طراحی جمعشونده و قابل حمل
-
مناسب برای عکاسی پرتره، مناظر، و فیلمبرداری
پایه نور استودیویی Visico LS-8009
تماس بگیرید
ده ویژگی اصلی
-
ساخته شده از آلومینیوم سبک و مقاوم
-
ارتفاع قابل تنظیم از 105 تا 254 سانتیمتر
-
مناسب برای فلاش و تجهیزات نورپردازی با وزن تا 4 کیلوگرم
-
وزن سبک 1.5 کیلوگرم برای حمل آسان
-
طراحی جمعوجور و قابل حمل
-
قطر لوله 35 میلیمتر برای پایداری بیشتر
-
مناسب برای استودیو و عکاسی پرتابل
-
نصب و جمعآوری سریع و ساده
-
مقاوم در برابر خراش و فرسودگی
-
طراحی استاندارد برای سازگاری با انواع نگهدارندهها و براکتها
پایه نور استودیویی Visico LS-8004D
تماس بگیرید
ده ویژگی اصلی
-
ساخته شده از آلومینیوم سبک و مقاوم
-
طراحی چهار تکه برای تنظیم ارتفاع از 48 تا 180 سانتیمتر
-
مناسب برای انواع فلاش و نورهای LED سبک
-
وزن کم (1.07 کیلوگرم) برای حمل آسان
-
حداکثر ظرفیت بارگذاری 2 کیلوگرم
-
طراحی ساده و بدون سیستم amortization
-
پایه ثابت با رزوه استاندارد 1/4 اینچ
-
جمع و جور و قابل حمل
-
رنگ مات مشکی برای جلوگیری از انعکاس نور
-
قابل استفاده در استودیو و عکاسی پرتابل
پایه نور Visico LS-8002D-1
تماس بگیرید
۱۰ ویژگی اصلی
-
سبک و قابل حمل (وزن 600 گرم)
-
ارتفاع قابل تنظیم تا 1.9 متر
-
جمعوجور و کوچک در حالت بسته (675 میلیمتر)
-
ظرفیت بار تا 2 کیلوگرم
-
سه بخش تلسکوپی با قفلهای محکم بارانچی
-
مناسب برای LED، فلش کوچک و سافتباکس سبک
-
پوشش مقاوم در برابر خط و خش و اثر انگشت
-
کیف حمل و نقل همراه برای راحتی جابجایی
-
طراحی مستحکم و بادوام برای استفاده طولانی مدت
-
نصب و باز کردن آسان بدون نیاز به ابزار اضافی
پایه استند برای نورپردازی VISICO LS-8003E-5
تماس بگیرید
۱۰ ویژگی بارز Mircopro LS-8003E-5
-
سبک و جمعوجور – وزن تنها ۶۰۰ گرم و طول جمعشده ۶۷۵ میلیمتر.
-
پوشش مقاوم – محافظت در برابر خط و خش و اثر انگشت.
-
قابل حمل و جابجایی آسان – همراه با کیف دستی.
-
ارتفاع قابل تنظیم – از ۸۳۰ تا ۱۹۰۰ میلیمتر.
-
ظرفیت مناسب – تحمل وزن تجهیزات تا ۲ کیلوگرم.
-
سه بخش مجزا – تنظیم ارتفاع با گیرههای Thumb Lock.
-
حداکثر قطر لوله ۲۲ میلیمتر – مناسب برای تجهیزات سبک.
-
سازگار با تجهیزات مختلف – فلش، سافتباکس، LED و دیگر تجهیزات سبک نورپردازی.
-
ایدهآل برای استودیوهای کوچک – فضای کمی اشغال میکند.
-
کیفیت ساخت بالا و قابل اعتماد – فلز با دوام و ضمانت بازگشت ۱۴ روزه.
محصولات حراجی
فلاش رو دوربینی دریم لایت | Dream light On-Camera Flash
✅ ویژگی مفید فلاش Dreamlight
-
قابلیت چرخش سر فلاش
امکان تنظیم نور به سقف یا دیوار برای ایجاد نور نرمتر و حذف سایههای تند. -
تغذیه با دو باتری قلمی (AA)
بدون نیاز به شارژر اختصاصی؛ همیشه در دسترس و قابل تعویض سریع. -
سبک و قابل حمل
اندازه جمعوجور با وزن کم؛ مناسب استفاده مداوم در کلاس و فضای باز. -
قیمت اقتصادی با کارایی خوب
گزینهای مناسب برای هنرجویان و تازهکارها برای شروع یادگیری نورپردازی.
میکروفون بی سیم LENSGO مدل 318C Mini
میکروفون بی سیم LENSGO مدل 518C Mini
نور ال ای دی مخصوص نصب روی دوربین نانولایت Dousun
مناسب برای فیلمبرداری مجالس و تولید محتوا
با شاخص نمود رنگ (CRI) 95
دارای توان 6 وات، معادل 60 وات لامپ تنگستن
دارای 68 عدد LED SMD دو رنگ پر قدرت
دارای نمایشگر LCD رنگی
قابلیت تنظیم دمای رنگ نور
باتری لیتیومی داخلی 1500 میلیآمپر
به همراه ملایم کننده نور لاستیکی قابل شستوشو
به همراه هاتشو و کابل شارژ USB Type C
نشریه نور رویایی
کتاب حقوق عکاسان – تالیف رامین کاکاوند
۳۰۰,۰۰۰تومان
در ویراست سوم کتاب حقوق عکاسان، آنچه هنرمندان و اصحاب رسانه باید از قوانین بدانند، به رویه قضایی دادگاه ها در برابر اتهامات و دادخواست هایی که عکاسان به واسطه شغلشان ممکن است با آن مواجه شوند به طور عملی با استناد آراء صادره از محاکم، پرداخته شده است.
سال هاست عکاسان، هنرمندان و فعالان عرصه مطبوعات از تضییع حقوق خود در کشور گلهمند هستند. اما این تضییع به علت نا آشنایی خودشان با قوانین رخ میدهد. بدیهی است عکاسانی که با قوانین و عرف جامعه آشنایی دارند با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری کار میکنند و یقینا موفقتر از سایرین خواهند بود. پس کافی است به درستی از حقوق خود آگاه باشید تا دیگر نگران مثالی همچون نقض حقوق مادی و معنوی و پایمال شدن حقوقتان نباشید و نسبت به انعقاد قراردادهایتان به درستی عمل کنید.
خوشبختانه در جامعهای زندگی میکنیم که قوانین آن بیشنر به نفع هنرمندان است، به شرط آنکه به آن آگاه باشید. برای آگاهی از آنها، سادهترین راه مطالعه کاربردیترین مواد از هر قانون مرتبط و نیز مطالعه حواشی، توضیحات و تفسیر آن میباشد. لذا در این کتاب علاوه بر ارائه مباحث مبهم، کاربردی و مبتلا به حقوق عکاسان و اصحاب رسانه آنچه را که باید هر فعالی در عرصه هنر و مطبوعات از قوانین بداند به زبانی ساده و با مثالهای ملموس توضیح دادهایم.
نمونهای از مهمترین مسائلی که در این کتاب مطرح شده، به شرح ذیل است:
- عکاسی از چه محلهایی مجاز و در چه مکانهایی ممنوع است؟
- چرا بعضا هنگام عکاسی مورد مواخذه ماموران دولتی و یا حتی اشخاص خصوصی قرار میگیریم؟ حدود اختیار اشخاص، ضابطین، دادرسان و مامورین نیروی انتظامی در این خصوص تا چه حد است؟
- شرایط بازداشت و تفتیش محل کار مطابق قانون چیست؟
- عکاس در ازای حق الزحمهاش یک فقره چک دریافت کرده است اما هنگام مراجعه به بانک در موعد مقرر با کسر موجودی مواجه میشود. چه روشهای قانونی برای احقاق حق خود پیش رو دارد؟
- عکاس دوربینی را با گارانتی یک ساله خریده است. آیا فروشنده میتواند از ارئه گارانتی به هر دلیل و توجیهی امتناع کند؟ چه مراجع و چه قوانینی به کمک مشتری میآید؟
- دادگاه صالح برای اقامه دعوا در خصوص نقض کپی رایت، تعهدات قراردادی و موضوعات کیفری کدام است؟ مراحل اقامه دعوی چگونه خواهد بود؟
- چه قواعد و قوانینی بر قراردادهایی که عکاس برای فعالیتهایش منعقد میکند حکومت دارد؟
- برای تاسیس آتلیه عکاسی چه مراحلی باید طی شود و مجازات افرادی که به صورت غیر مجاز و بدون مجوز در امور سمعی - بصری فعالیت دارند چیست؟
- دادگاه صالح برای اقامه دعوا کحاست؟ •چه قواعد و قوانینی بر قراردادهایی که عکاس برای فعالیتهایش منعقد میکند حکومت دارد؟
- در صورت انتشار عکس مشتری بدون رضایت وی به عنوان نمونه کار چه مشکلاتی ممکن است بروز نماید؟ •فعالیتهای هنری، عکاسی، خبری و مطبوعاتی آبستن چه عناوین مجرمانهای ممکن است باشد؟
- قوانین حاکم بر قراردادهای عکاسی چیست؟
- در صورت پاک شدن تصاویر مراسم عروسی، مشکلات و راه حل ها و مستندات قانونی پیش روی عکاس، کدامند؟
- فعالیتهای هنری، عکاسی، خبری و مطبوعاتی آبستن چه عناوین مجرمانهای ممکن است باشد؟
- عکاس به جای اینکه با مدیر عامل یا رئیس هیئت مدیره که صاحب امضای مجاز شرکت است یا مدیر بازرگانی یا تبلیغات آن شرکت - بیآنکه دارای اختیاری از سوی شرکت باشند - قراردادی منعقد نموده است. پس از انجام کار و در مرحله پرداخت وجه با مشکل مواجه شده است. راه حل حقوقی آن چیست؟
- قوانین حاکم بر حقوق ملکیت فکری، سرقفلی، علائم تجاری، حقوق کار و بیمه تامین اجتماعی چیستند؟
کتاب نورپردازی حرفهای در عکاسی (جلد اول) – تالیف رامین کاکاوند
۳۵۰,۰۰۰تومان
نورپردازی زبان عکاسی است. اطلاعاتی را که پرتوهای نور به بیننده منتقل میکنند باید همچون کلمات واضح و گویا باشد. عکاسی نیز همچون آموختن یک زبان خارجی شامل دو بخش قواعد و زبان است.
در یک عکس حرفهای هم تکنیک وجود دارد و هم خلاقیت در آن نهفته است. فراگیری اصول شما را قادر میسازد تا تصمیم بگیرید فلاش اصلی در کجا قرار گیرد. این مهمترین قدم است، بقیه کارها تنظیمات جزئی و دقیق فلاشها و دوربین است. بدون شک نورپردازی مهمترین قسمت این برنامه ریزی است. به همین دلیل عکاس باید قبل از اینکه فلاشهای خود را روشن کند سوژه نورپردازی شده را در ذهن خود مجسم کند.
مجموعه دو جلدی نورپردازی حرفهای در عکاسی تلاشی در جهت آموزش دانستههای شخصی به دیگر عکاسان وعلاقمندان به هنر عکاسی است.
فهرست:
- پیش گفتار
- مقدمات و شناخت نور
- نورسنجی و فلاش متری
- کپی برداری از اشیاء
- نورپردازی اشیای سه بعدی
- نورپردازی در فلزات
- عکاسی از اشیای سفید با پس زمینهی سفید و اشیای سیاه با پس زمینهی سیاه
- نورپردازی اشیای بلورین و شیشهای
کتاب نورپردازی حرفهای در عکاسی (جلد دوم) – تالیف رامین کاکاوند
۳۵۰,۰۰۰تومان
نورپردازی زبان عکاسی است. اطلاعاتی را که پرتوهای نور به بیننده منتقل میکنند باید همچون کلمات واضح و گویا باشد. عکاسی نیز همچون آموختن یک زبان خارجی شامل دو بخش قواعد و زبان است.
در یک عکس حرفهای هم تکنیک وجود دارد و هم خلاقیت در آن نهفته است. فراگیری اصول شما را قادر میسازد تا تصمیم بگیرید فلاش اصلی در کجا قرار گیرد. این مهمترین قدم است، بقیه کارها تنظیمات جزئی و دقیق فلاشها و دوربین است. بدون شک نورپردازی مهمترین قسمت این برنامه ریزی است. به همین دلیل عکاس باید قبل از اینکه فلاشهای خود را روشن کند سوژه نورپردازی شده را در ذهن خود مجسم کند.
مجموعه دو جلدی نورپردازی حرفهای در عکاسی تلاشی در جهت آموزش دانستههای شخصی به دیگر عکاسان وعلاقمندان به هنر عکاسی است.
فهرست:
- پیش گفتار
- نورپردازی در عکاسی مواد غذایی
- نورپردازی در عکاسی معماری
- عکاسی و نورپردازی در اتومبیل و موتورسیکلت
- عکاسی و نورپردازی پرتره
نشریه نور رویایی شماره 9
۵۰,۰۰۰تومان
آنچه در این شماره میخوانید:
- كاربرد عكاسي مادون قرمز در تشخيص جعلي بودن آثار
- عكاسي سياه و سفيد مثل يه خاطره
- مقايسه دو روش سياه و سفيد كردن تصاوير
- عكاسي ضد نور
- عكاسي سياه و سفيد با دوربين ديجيتال
- شيوه رنگي كردن عكس سياه و سفيد در فتوشاپ
- كاليبراسيون تجهيزات؛ خدمتي نو در عكاسي و گرافيك حرفه اي
- عكاسي با سه رنگ
- تاريخچه اي بر عكاسي سياه و سفيد
- چرا سياه و سفيد؟؟
- نكاتي ظريف در باب عكاسي اجتماعي
- از سفيدي تيره تا سياهي روشن
- عكاسي سياه و سفيد با معجزه فلاش هاي اكسترنال
- کاربرد عکاسی فروسرخ و فرابنفش خارج از دایره ی هنر
- معرفی کتاب
- گزارش سمينار تخصصي حقوق عكاسان
- نور رویایی همچنان یکه تاز برگزاری سمینارهای آموزش عکاسی
- عکاسی با نور شگفت انگیز UV

تخفیفات واقعی
تا 10% تخفیف

پشتیبانی کامل
پشتیبانی آنلاین

ارسال سریع و ایمن
ارسال به کل کشور
جدیدترین مقالات